Press "Enter" to skip to content

Ušakovs sola saistībā ar degviela cenu pieaugumu palielināt dotācijas RS

Ušakovs skaidro, ka situācijā, kad degvielas cenas tuvojas latam par litru, pašvaldības rīcībā ir šādi varianti: samazināt reisu skaitu un paaugstināt tarifus vai palielināt domes dotāciju sabiedriskajam transportam. “Diemžēl no valsts palīdzību nav ko gaidīt. Mēs tātad palielināsim dotācijas,” sola RD priekšsēdētājs.

Uz jautājumu, vai “Rīgas satiksmes” (RS) iecerētais iepirkums – pārnesumkārbu rezerves daļas 2,272 miljonu latu vērtībā, ir adekvāta summa, Ušakovs atbildēja, ka “Rīgas trolejbusi, tramvaji un autobusi nav gluži pirmā svaiguma…”

“Pat slavenie Mercedes Benz autobusi neskaitās vairs jauni. Amortizācijas pakāpe ir pamatīga,” teic Rīgas mērs, kas klāsta, ka, sadalot uz atsevišķām vienībām, summa nebūs nemaz tik liela.

Ušakovs arī aizstāv RS šefu Leonu Bemhenu, sakot, ka viņš “kādam var patikt vai nepatikt, taču, salīdzinot ar bijušajām PSRS republiku galvaspilsētām, tieši Rīgā satiksme ir vislabākā”. “Ieteiktu aizbraukt kaut vai uz Maskavu, lai par to pārliecinātos,” piebilst Rīgas mērs.

Ušakovs arī klāsta, ka stāvparkus jeb “Park&ride” sistēmu RD varēs ieviest tikai tad, kad “būs atļauts PPP – public private partnership jeb valsts un privātā partnerība”, ko patlaban esot aizlieguši starptautiskie aizdevēji, baidoties, ka nevarēs izkontrolēt visas kredītsaistības, ko uzņemas valsts un pašvaldības.

“Pilsēta viena pati šīs autostāvvietas uzbūvēt nevar. Mums nepieciešams arī privātais līdzfinansējums. Kamēr tas ir aizliegts, neko nevaram iesākt,” teic Ušakovs un atzīst, ka tramvaja 6. maršrutu “tuvākajā laikā noteikti nepagarināsim”.

www.delfi.lv

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.